브리턴즈 벤틀리

To will is to select a goal, determine a course of action that will bring one to that goal, and then hold to that action till the goal is reached. The key is action. Sometimes the measure of friendship isn't your ability to not harm but your capacity to forgive the things done to you and ask forgiveness for your own mistakes.
Britain’s Bentley Motors, founded in 1919, said it would make “fast cars, good cars and the best cars.” Bentley, which values tradition, began delivery of the third-generation Continental GT V8 in Korea in June this year. I interviewed Warren Clarke, general manager of Bentley Motors Korea, who has been leading Bentley Motors Korea since March 2019.

It’s been a year and a half since I came to Korea, how is life in Korea?

When I came to Korea, I felt the language barrier. But I liked the kind person and the country of Korea very much. Despite the Corona 19 pandemic, I think South Korea has good control over the epidemic. I feel safe, clean, and well-maintained traffic. He also went to Pyeongchang with his two children to ski. He likes soccer and enjoys watching live broadcasts, but he became a fan of Son Heung-min. I think I’m lucky to be able to work in Korea.

“Sustainability” is the talk of the town with Corona 19. What about Bentley’s policy?

Most companies around the world are turning to sustainability. The same atmosphere can be sensed in Britain. Many companies focus on energy-related businesses. Bentley also recognizes that sustainability is an important value. From the perspective of brand marketing, we are trying to give the image of ‘Bentley is a luxury company that thinks about the environment’. Realistically, Bentley seeks eco-friendly materials and studies and practices how to produce vehicles in a way that does not harm the environment.

Third Generation New Continental GT V8 [Bentley Motors Korea]
How does Bentley view the Korean market?

Understanding the Korean market is an important task. What I understand about Korea during my time in Korea is that I have a desire for luxury. You can see the high interest in “brand” wherever you go in Korea, including Shinsegae Department Store and Myeongdong. It is encouraging that Bentley is also recognized as a luxury vehicle in Korea.

What about Korean consumers?

After coming to Korea in 2019, he held a workshop on “What People Want Here.” Korea is not well known as a luxury market yet, but I feel like I like luxury very much. We are studying what Korean consumers really want. I think Bentley’s relationship with the Korean market will be a great help in studying here in the future.

Many people are buying Bentley in parallel. What kind of response are you taking?

Many customers are well aware that they purchase in parallel instead of Bentley Korea. It is also true that there is not much that can be done about the situation. As the routes to purchase vehicles in the market have diversified, they have had some difficult times. What Bentley Korea can do is to provide consumers with the option to be as satisfied as possible.

브리턴즈 벤틀리 모우터즈 파운디드 인 나인틴 나인틴 세드 잇 워드 메익 패스트 카아즈 구드 카아즈 언드 더 베스트 카아즈 벤틀리 위치 밸류즈 트러디션 비갠 딜리버리 어브 더 써드 제너레이션 칸터넨털 지티 비 에잇 인 코어리어 인 준 디스 이어 아이 인터뷰드 워런 클라아크 제너럴 매너저 어브 벤틀리 모우터즈 코어리어 후 해즈 빈 리딩 벤틀리 모우터즈 코어리어 신스 마아치 트웬티 나인틴 잇스 빈 어 이어 언드 어 해프 신스 아이 케임 투 코어리어 하우 이즈 라이프 인 코어리어 웬 아이 케임 투 코어리어 아이 펠트 더 랭궈지 배어리어 벗 아이 라익트 더 카인드 퍼선 언드 더 컨트리 어브 코어리어 베어리 머치 디스파이트 더 커로우너 나인틴 팬데믹 아이 씽크 사우쓰 코어리어 해즈 구드 컨트로울 오우버 디 에퍼데믹 아이 필 세이프 클린 언드 웰 메인테인드 트래픽 히 올소우 웬트 투 파이옹챙 윋 히즈 투 칠드런 투 스키 히 라익스 사커 언드 엔조이즈 와칭 라이브 브로드캐스트스 벗 히 비케임 어 팬 어브 선 흉 민 아이 씽크 아임 러키 투 비 에이벌 투 웍 인 코어리어 서스테이너빌리티 이즈 더 톡 어브 더 타운 윋 커로우너 나인틴 웟 어바우트 벤틀리즈 팔러시 모우스트 컴퍼니즈 어라운드 더 월드 아아 터닝 투 서스테이너빌리티 더 세임 앳머스피어 캔 비 센스트 인 브리턴 메니 컴퍼니즈 포우커스 안 에너지 릴레이티드 비즈너서즈 벤틀리 올소우 레커그나이지즈 댓 서스테이너빌리티 이즈 앤 임포어턴트 밸류 프럼 더 퍼스펙티브 어브 브랜드 마아커팅 위 아아 트라이잉 투 기브 디 이머지 어브 벤틀리 이즈 어 러그저리 컴퍼니 댓 씽크스 어바우트 디 인바이런먼트 리얼리스티클리 벤틀리 식스 이코우 프렌들리 머티어리얼즈 언드 스터디즈 언드 프랙티시즈 하우 투 프러두스 비이컬즈 인 어 웨이 댓 더즈 낫 함 디 인바이런먼트 써드 제너레이션 누 칸터넨털 지티 비 에잇 벤틀리 모우터즈 코어리어 하우 더즈 벤틀리 뷰 더 코어리언 마아컷 언더스탠딩 더 코어리언 마아컷 이즈 앤 임포어턴트 태스크 웟 아이 언더스탠드 어바우트 코어리어 두링 마이 타임 인 코어리어 이즈 댓 아이 해브 어 디자여 포어 러그저리 유 캔 시 더 하이 인터어레스트 인 브랜드 웨레버 유 고우 인 코어리어 인클루딩 쉰세가이 디파아트먼트 스토어 언드 마이엥동 잇 이즈 인커러징 댓 벤틀리 이즈 올소우 레커그나이즈드 애즈 어 러그저리 비이컬 인 코어리어 웟 어바우트 코어리언 컨수머즈 애프터 커밍 투 코어리어 인 트웬티 나인틴 히 헬드 어 웍샵 안 웟 피펄 완트 히어 코어리어 이즈 낫 웰 노운 애즈 어 러그저리 마아컷 옛 벗 아이 필 라익 아이 라익 러그저리 베어리 머치 위 아아 스터디잉 웟 코어리언 컨수머즈 릴리 완트 아이 씽크 벤틀리즈 릴레이션쉽 윋 더 코어리언 마아컷 윌 비 어 그레이트 헬프 인 스터디잉 히어 인 더 퓨처 메니 피펄 아아 바이잉 벤틀리 인 페럴렐 웟 카인드 어브 리스판스 아아 유 테이킹 메니 커스터머즈 아아 웰 어웨어 댓 데이 퍼처스 인 페럴렐 인스테드 어브 벤틀리 코어리어 잇 이즈 올소우 트루 댓 데어 이즈 낫 머치 댓 캔 비 던 어바우트 더 시추에이션 애즈 더 룻스 투 퍼처스 비이컬즈 인 더 마아컷 해브 다이버서파이드 데이 해브 해드 섬 디퍼컬트 타임즈 웟 벤틀리 코어리어 캔 두 이즈 투 프러바이드 컨수머즈 윋 디 압션 투 비 애즈 새터스파이드 애즈 파서벌

It's a lot like nature. You only have as many animals as the ecosystem can support and you only have as many friends as you can tolerate the bitching of. Many books require no thought from those who read them, and for a very simple reason; they made no such demand upon those who wrote them.

댓글 남기기

이메일은 공개되지 않습니다. 필수 입력창은 * 로 표시되어 있습니다